RAWATAN RESDUNG BERSAMA IVMIST

September 12, 2018


Resdung Kronik Bertambah Pulih

Bismillhirahmanirrahim! Syukur ke hadrat Ilahi , masalah resdung yang saya hidapi selama ini menghantui hidup saya selesai sama sekali. Apa perasaan anda sekiranya dahulu tidak boleh makan makanan laut, sambal belacan, budu dan sebagainya tapi sekarang anda boleh makan tanpa perlu risau lagi! Seronokkan!
.
Kalau dahulu cuti hujung minggu amat merisaukan saya, bukan apa kerana saya perlu mengemas rumah, lap lap habuk , sapu dan mop lantai. Akibat daripada aktiviti 'house cleaning' ni akan menyebabkan resdung datang menyerang! Ya!, saya amat alah dengan habuk. Ya Allah gatalnye hidung selepas itu tak dapat nak digambarkan! gatal hidung disertai bersin dan lelehan selsema..Allahuakbar!
.
Sebelum ini saya ada menggunakan produk A yang didatangkan dalam bentuk serbuk! Memang bagus dan melegakan resdung anda tetapi baunya yang agak kuat menusuk hidung dan juga didatangkan dalam bentuk serbuk amat susah digunakan! cara penggunaan pun perlu membuatkan anda duduk berjam2 di dalam bilik air. So agak leceh kan!
.
Apabila berkenalan dengan produk IVMIST AROMATIC NANO OIL ni saya memang sangat2 berpuashati! Didatangkan dengan botol comel berwarna warni, kemudiannya zarah2 nano oil bertindak mencairkan lendir resdung dan kahak tanpa perlu anda duduk berjam2 di bilik air, sembur dan sapu hanya dari atas katil kemudian tidur pon sudah memadai. Best kan!
.
IVMIST AROMATIC NANO OIL ini disediakan dari 10 jenis herba2 terpilih dan terkenal tau! Maka tidak hairanla kesan nya yang amat mujarab dan pantas! Anda boleh refer link ini untuk ketahui bahan bahan di dalam IVMIST ini ya

Maka tidak hairan lah mengapa produk IVMIST ini menjadi pilihan kebanyakan rakyat Malaysia, didatangkan dengan harga yang berpatutan dan juga khasiat yang amat bagus untuk seisi keluarga, ianya juga dijual dengan harga yang amat berbaloi!
.



iv mist testimoni resdung sembur sembur segar

Sila lihat testimoni pelanggan kami yang dah berjaya melegakan resdung yang kronik


You Might Also Like

0 comments

About Me

Stokis IV Beauty Bandar Puncak Alam Hubungi 0129335461 untuk maklumat lanjut Agen Dropship diperlukan!

Like us on Facebook

Popular Posts